Tevredenheidsonderzoeken door OOG
Om kwaliteit te toetsen, waarborgen en te verbeteren verrichten wij tevredenheidsonderzoeken. Wanneer een behandeling is afgerond, krijg je de vraag om hieraan deel te nemen. Wij hopen dat je dit doet zodat wij daarvan kunnen leren! Bij voorbaat dank.
De cliënttevredenheid wordt gemeten via de Consumer Quality Index (CQI). Met de Consumer Quality Index (CQI) wordt de kwaliteit van zorg vanuit het perspectief van cliënten gemeten. Het is een gestandaardiseerde methodiek voor het meten van ervaringen van cliënten in de zorg.
De antwoorden van deze vragenlijst worden in 3 schalen: bejegening, samen beslissen en uitvoering behandeling. Er is een score mogelijk van 0 tot 5.
Bejegening: 4,74
Samen beslissen: 3,95
Uitvoering behandeling: 4,14
Over het algemeen zijn cliënten erg tevreden over onze dienstverlening. In de verschillende doelgroepen die we behandelen scoren we gemiddeld 8,2.
Bovenstaande scores geven de resultaten weer over de periode 1 januari tot en met 31 december 2020.