header-2019_OOG_INTERIEUR_00078

Klachten

Als je een klacht hebt of je bent niet tevreden over bepaalde zaken binnen onze dienstverlening, zien wij graag dat je dit bespreekt met je contactpersoon bij OOG. Als er na dit gesprek geen goede oplossing gevonden is, kun je een officiële klacht indienen.

PROCEDURE

Een officiële klacht wordt bekeken door de desbetreffende afdelingsmanager en/of de directie. Naar aanleiding van je klacht wordt contact met je opgenomen om samen te bekijken hoe we je klacht naar tevredenheid kunnen verhelpen.

Hier kun je het klachtenformulier invullen, of bel met de praktijk via telefoonnummer 040-2136461 en vraag om een formulier. Dan zenden wij dat toe.

Wij hopen natuurlijk dat de klachtenafhandeling bij ons naar tevredenheid verloopt.
Mocht dit niet het geval zijn, verwijzen wij je naar de klachtenregeling van onze beroepsvereniging, NIP.

Gezondheidscentrum Laan 7,
Laan der Vier Heemskinderen 7, 5664 TH Geldrop

Parklaan Tongelre,
Insulindelaan 132, 5613 BT Eindhoven

Huisartsencentrum, Heer van Scherpenzeelweg 11,
5731 EG Mierlo

HuisartsenPraktijk het Atrium,
Langstraat 1, 5664 GE Geldrop

Huisartsenpraktijk Engelsbergen,
Maria van Bourgondiëlaan 14, 5616 EE Eindhoven

Huisartsen Kastelenplein, Kastelenplein 172,
5653 LX Eindhoven

Gezondheidscentrum Achtse Barrier,
Fransebaan 586, 5627 RE Eindhoven

Medisch Centrum Aalsterweg (MCA),
Aalsterweg 183, 5644 RA Eindhoven

Psychologenpraktijk Oog, hoofdlocatie
Bogert 10, 2e etage, 5612 LZ Eindhoven