Klachten

oogIndien er iets niet goed is verlopen of er iets is waarover u niet tevreden bent, waarderen wij het, als u dit met uw contactpersoon bij de praktijk bespreekt. Als er na het bespreken van uw ontevredenheid alsnog geen goede oplossing is voor uw klacht, kunt u een officiële klacht indienen.

De klacht wordt bekeken door de betreffende afdelingsmanager of de directrice. Zij zullen naar aanleiding van uw klacht contact met u opnemen. Ze zullen dan samen met u kijken hoe zij de klacht naar uw tevredenheid kunnen verhelpen.

U kunt hier een klachtformulier downloaden. Ook kunt u bellen naar de praktijk (040-2136461) en vragen om een formulier. Het zal u dan worden toegestuurd.

Wij hopen dat de klachtafhandeling bij onze praktijk naar uw tevredenheid verloopt. Mocht dat niet het geval zijn, dan verwijzen wij u naar de klachtenregeling van onze beroepsvereniging, het NIP.

Contact

Psychologen Praktijk Oog
Bogert 10, 2e etage
5612 LZ Eindhoven
040 – 213 64 61
administratie@pp-oog.nl
Bereikbaar: ma t/m vr
van 9:00 – 17:00 uur

Disclaimer

De informatie op deze website komt tot stand onder verantwoorde-lijkheid van psychologenpraktijk Oog. Psychologenpraktijk Oog betracht de grootst mogelijke zorg bij de samenstelling van deze website... Lees verder ->